انسانی زیادی انسانی

از خدا می طلبم صحبت روشن رایی

انسانی زیادی انسانی

از خدا می طلبم صحبت روشن رایی

آن را که خبر هاست برای روز مبادا ،
بسیار می خموشد در خود .

آن که روزی ،می خواهد آذرخشی برافروزد ،
باید که دیر زمانی ابر باشد .

نیچه

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

چاله های دلم

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ق.ظ

یهو یه چیزی میشه که یادم میاد اینجا هست... 

کلن که ذوب شدم در گذران یکنواخت زندگی... تن دادم... سر سپردم... دغدغه ها و میل و خاسته هام چنان به کسالت و تکرار آمیخته که ترجیح میدم به سکوت یگذرانم تا سخن...

یه وقتایی... یه روزایی... یه لحظه هایی یادم میاد ازینجا... وقتی که هیچ کس هیچ کس دیگه برام نمونده نباشه... نه که رو شونه هاش گریه کنم... یا ابشار کلاممو باعاش شریک بشم... یا در آعوشش کمی آرام بگیرم... 

کسی که بهش نگاه کنم... در من مکث کنه... بهش بگم دلم گرفته... ازم نمرسه... هیچی نپرسه... فقط دستمو بگیره... نه که بخاد بگه هیش... من هستم... یا کنارتم...

فقط باشه همون لحظه. فقط باشه. 

بعد من در سکوتم فراموش کنم ددر کجاست... مشکل چیه... غم چی بود... من فقط عبور کنم از روی چاله های دلم...

  • یگانه

نظرات (۲)

  • حسام پاکی
  • هعی
  • سایه بیداری
  • با سلام و عرض ادب : 
    آرزو میکنم به هر آنچه آرزو میکنید برسید . 
    امید که انسانی لایق و دلخواه شما در مسیر خواسته ها یتان قرار بگیرد .
    موفق و سربلند باشید همیشه . 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">