انسانی زیادی انسانی

از خدا می طلبم صحبت روشن رایی

انسانی زیادی انسانی

از خدا می طلبم صحبت روشن رایی

آن را که خبر هاست برای روز مبادا ،
بسیار می خموشد در خود .

آن که روزی ،می خواهد آذرخشی برافروزد ،
باید که دیر زمانی ابر باشد .

نیچه

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

force stopping

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ

توی بازی های کامپیوتری زیاد پیش میاد این موقعیت. یکمی که از بازی گذشته یهو میبینی گند خورد. بعد با خودت می گی اوکی درستش می کنم. بعد بخت باهات یار نمیشه. هیچ جوری نمی تونی درستش کنی. ولی مقاومت می کنی. بعد دوباره یه گند دیگه می خوره. هنوز نا امید نیستی. باشه. شاید بشه اینو هم درست کرد. بعد بخاطر این تلاش های بی ثمر چند جای دیگه چند تا گند دیگه می خوره. بعد دستتو می زاری روی دکمه ی ریستارت. بعضی بازی هام اینو ندارن. مجبوری عمدن خودتو گیم آور کنی تا بتونی از نو شروع کنی. 

الان من این حسو توی زندگیم دارم. میخایم گیم آور شه الان. باید از اول شروع کنم. اینا رو هیچ جوری نمی تونم درستش کنم. 

پ.ن: اگه روی ادما هم کیبورد رایانه وصل بود... الان وقتشه که یکی آلت و کنترل و دیلیت منو همزمان فشار بده و اند پروگرام رو انتخاب کنه. یا به قول اندروید اصلن، توقف اجباری.

 

پ.ن2: ولی فقط به جز کلاس رقصم!

  • یگانه

نظرات (۱)

  • احسان احسانی
  • متن جالبی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">